onsdag den 26. september 2012



Mange tak for jeres støtte. Ida sov 6 timer i nat, så vi begge er klar til kampen mod huer i varme og helligt vand :)

Det er svært at finde ro her. Alle kvinder, familie eller ej, som har børn giver utallige råd hvordan jeg skal gøre :) Amme, bøvse, vugge, holde MIN baby. De har jo de bedste intentioner, men lidt irriterende er det :) Og mens min mor f.eks. giver råd og spørger om lov, min faster går bare i gang. Ikke noget med "må jeg holde Ida", men "give mig Ida" med strakte arme :)

Og der er gang i kampen for mere modermælk til Ida. The med kondenserede mælk er svaret, hvis brysterne virker tomme. Min mor laver the til mig hver halve time, og faster skaffede den bedste kond. mælk der findes - hele vejen fra Hvidrusland. De er begge to meget glade for det virker - jeg har fået mere mælk. Men jeg mener at det skyldes at jeg begyndte at lægge Ida lidt oftere til og gør det på en anden måde :) Syndt at Ida fortsat er meget besværlig at amme om dagen...

Der er en uge til vi skal hjem til DK. Min mor blev fornærmet, da jeg fortalte i dag hvor meget jeg savner mit hjem. Hun mener at mit hjem er her, i Alchevsk. Det er jeg overhovedet ikke enig i - mit og Ida's hjem er i Dragør - ihhh, hvor jeg glæder mig til at komme tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar