tirsdag den 18. september 2012

Ida er lige ved at væne sig til omgivelserne. Hun havde en hyggelig tid med sin mormor i morges. Lillepigen blev faktisk så glad, at hun ikke ville falde i søvn bagerefter. Heldigvis her er der stadig meget dårlig veje, så en tur i barnevogn virkede søvnfremkaldende og søde Ida sov 3 timer, mens jeg havde fornøjelse af at rende rundt med alle mulige papir for at blive registreret som boende i Alchevsk (ellers ville jeg ikke kunne får mit pas her)
Det har været flot vejr i dag, ca 20 grader, solskin og kun let kølig vind. Ida var det enste barn i alder 0-3, som ikke havde hverken hue, strømpebukser eller jakke på :) Børnene her er simpelthen pakket inde i tøj, Ida's lette påklædning blev hele tiden kommenteret :)

Og jeg gjørde det igen, sendte i chok flere mennesker ved at sætte mig ned i offentlighed på paskontoret og amme Ida :) Da var en meget sød dame, som med meget kritisk blik tilbudt mig en stol på sit kontor (og skaldy mig blidt ud for en hue, som Ida ikke havde på :)

Om aftenen havde Ida besøg af Anastasia, Ivan og deres datter. Lillepigen skreg rigtig meget, sov uroligt og havde fortsat dårlig mave. Hvis det fortsætter, altså det grønne fra mave, må vi søge lægen i morgen(jeg har også overvejet at tage tilbage til DK)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar