mandag den 17. september 2012

Ida's første rejse

Turen til Ukraine gik fint. Ida stirrede, sov og græd - lidt af hvert :) Kamille the med sukker er "et must", uden den ville turen være meget mere vanskelig :) Det var meget naivt af mig at have en bog med i håb om at læse - jeg havde ikke en eneste chance til det :) Og 5 bleer i pusletasken var 1 for lidt :)

Det gode ved at rejse i Ukraine med så lille en baby er, at vi fik lov til at gå igennem pas/sikkerhed- og andre kontrol uden at stå i kø; det dårlige - at puslefaciliteter er meget ringe, og en ammende kvinde får alt for meget opmærksomhed :) Alt i alt rejsen var en ok oplevelse, og går det på samme måde på vej tilbage, bliver jeg rigtig glad :)

1 kommentar:

  1. Ja, man får sig nogle erfaringer på en sådan lang tur.
    Tænker på jer, det er jo min tørn med barnepasning i dag, så jeg har abstinenser. Knus og kys til HELE familien

    SvarSlet