tirsdag den 25. september 2012

Ida havde en dårlig nat, efterfulgt af en dårlig dag. Lillepigen havde ikke lyst hverken at sove eller spise, til gengæld havde hun meget lyst til at skrige. Efter 1,5 time gråd om formiddagen kom min mor ind i soveværelse med en flaske af "helligt vand" og forslåede at vi sprøjter det i kors tegn på Ida. Jeg takkede "nej" - er lige ved at blive træt af at Gud har så meget magt her :)

Om eftermiddagen havde vi et besøg af en kvinde, som skulle give Ida babymassage - det er "et must" her for baby'er og bliver ordineret mod alle sygdomme, lige så hyppigt som "helligt vand" :) Hun vil dog ikke give Ida massage, bla fordi vi ikke fik lavet en blødprøve for at tjekke lillepigens hæmoglobin niveau. Don't ask why... Til gengæld fortalt hun skrækhistorier om børn med vaske i hoved og anbefalede at få Ida indlagt med det samme, ellers ender det med at de borer hul i pigens hoved for at suge vaske ud - en meget sød og hensigtsfuld dame, kan ikke forstå hvorfor jeg ikke blev ked af det da hun gik :)

Håber natten i dag bliver bedre og Ida få sovet længere end 3 timer. Jeg har det svært ved at håndtere baby udfordringer "ukrainian way" når jeg ikke får sovet om natten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar