lørdag den 29. september 2012

Der er kun en ting, som er værre en kolikbarn - et sultent kolikbarn ;) Der er fortsat problemer med min mælkeproduktion, og Ida nægter at tage flaske før sent om aftenen, hvor hun er sulten og udmattet. Hun dør nu ikke af sult (mange våde bleer om dagen er beviset) men hun får nogen mindre mad end hun plejer og det kan hun ikke lide. Hele familien er på - min mor skaffer og laver ammethe, fodre mig med ost og nødder (som skal øge mælkeproduktion) og koger Ida's flasker. Min søster hjælper meget med at berolige Ida - vugger, leger, synger og danser for hende. Faster er på som telefonrådgivning, kusine Anastasia er en uundværlig moral støtte - hun har prøvet det hele for 5 år siden. Og jeg følger alle råd for at få mælken tilbage - drikker litervis af ammetheer min mor skaffer og laver (det sidste nyt er varm mælk over revne gulerødder - æææd :)), spiser fed mad (og det kan ses på maven ;)), mælker ud de dyrebare dråber flere gang om dagen (totalt ko-agtig :)), kamper med Ida for at få hende tage flaske enten med mælk eller modermælkerstatning (og taber som regl ;), holder Ida når de andre ikke kan mere og tisser, tisser og tisser :) Så bare rolig, jeg har ikke tid til at bekymre mig :) Skål i gullerødsmælk! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar