fredag den 21. september 2012

Ida har det overraskende godt, trods af en diagnose hun fik bekræftet i dag på den bedste børnehospital i området. Jeg synes det er utroligt, at vand og knude i hovedet ikke generer hende ret meget :) Det er jeg rigtig glad for, lige som jeg er glad for at iflg ukrainske læger kan det behandles med vandrivende, vitaminer, massage og bad med planteekstrakt (lægen som sendte os på klinikken anbefalede også barnedåb som et meget effektivt middel ;)) Jeg smiler over alt dette, og er samtidig rystet. Rystet over at her kan lægerne skjulle barnets diagnose fra moren, fordi bedstemor beder dem om det. Og at selvom de er ikke 100% sikker i sygdommen anbefaler de medicine mod det (og skal jeg nævne at der skal ikke bruges recept for at købe den)

Så ja, det er et mystisk land. Men i det mindste er vejret her flot :) +29 grader om dagen i slutning af september (og Ida er stadig den eneste baby i området uden hue på;))

1 kommentar:

  1. Hvor er hun bare dejlig på billedet - og i virkeligheden selvfølgelig.
    Puha, det lyder som den mørke middelalder, "når pengene i kisten klinger, straks sjælen ud af skærsilden springer"
    Godt du er vores søde kloge svigerdatter, der kan se og tænke klart.

    SvarSlet